środa, 8 października 2014

Zwykły ponury dzień.

Hej : D
Dziś dla odmiany nie będzie żadnych zdjęć. Dzisiejszym tematem są ostatnie dni,
szkoły. Mianowicie co się w nich działo.
Więc tak. Wczoraj <7.10.2014> mieliśmy zajęcia w bibliotece, ojej co tam się działo.
Moi koledzy byli zabawni. Lubię takie lekcje. Będę za tym tęsknić.. No ale dobra.
Dziś mieliśmy test!  Masakra!  Ale dałam radę oby ocena  była dobra.
Korzystam z okazji że zaczęła się nasza piękna polska jesień. Dziś niestety miałam 7 godzin w szkole.
Dałam radę! Bardzo się cieszę że jestem już w domu.
Na plastyce dowiedziałam się że będę mogła mieć własną wystawę w szkole, 
z moimi pracami, muszę zrobić 10 prac. Ciekawe jakie pomysły przyjdą mi do głowy. 
Zaczęłam niedawno robić prace z informatyki, musiałam opisać mój dzień w szkole. 
Opisałam dzisiejszy dzień. Najbardziej go pamiętam :) 
Teraz siedzę na Facebook'u. Potem pewnie będę grała 
w Cunter Strike. Taka tam gra dla "chłopaków". Wiecie ile dziewczyn w to gra. 
Niby gra dla samców. Pff.. Chłopaki myślą że my to nic nie umiemy. Chamy :)
No ważne że my lubimy takie gry. Polecam. 
Tak zakończam swój dzisiejszy post. No to cześć ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :)