czwartek, 23 października 2014

Moja recenzja filmu Miasto 44.

No witam witam, jesteście tam ? Bo nie widać tego..
No ale cóż, ostatnio byłam z moją kochaną klasą na film do kina. Miasto 44.
Moje zdanie jest takie że film jest mega fajny. Jest opisaniem wojny, ale i też życia osobistego.
Są akcje miłości, zła, wojny, nienawiści. W niektórych momentach miałam łzy w oczach,
ale i były momenty żeby się pośmiać.
Bardzo polecam film. Najfajniejsza akcja w filmie to w tefy kiedy z nieba
spadają ludzkie organy, współczułam osobą które w tym momenci8e coś wcinały.
Uprzedzam że w niektórych momentach były bluzki, ale mało więc nie ma się
czym przejmować. W pewnym momencie pokazywana była scena "Współżycia".
Mamy XXI w. To jest normalne (przynajmniej dla mnie i problemu mi to nie robi) że w filmach jest to pokazywane.
Najgorzej było jak zabijali, i w szpitalu ułożono stos ludzi w dodatku bez ubrań.
To było przymulające, a w tle ludzie powieszeni. Aż chciało się płakać.
 Ale to tylko film. ;) Więc tak podsumowując, film mi się bardzo podobał
 i nie mam nic do zarzucenia. Na prawdę polecam ten film !



        
         
Takie tam zdjęcia.. ;)
        

3 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawił mnie ten film, zamierzam do obejrzeć :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogę się zgodzić z twoją opinię. Według mnie film był kompletną porażką. Przygotowałam się, że pójdę na film historyczny, a poszłam na nie realistyczne romansidło. Jednak każdy ma inny gust :)

    Zapraszam w wolnej chwili na moje pamiętnikowe życie. ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blodpot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:26

    Spodobała mi się twoja recenzja ;) chyba obejrzę ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :)