środa, 1 października 2014

1 part Preparation .. 2 part headphones

1 cześć - Hej, zauważyłam że wstawiam mało postów o tym,
czym się interesuje, czyli chodzi dokładnie o graffiti.
Dziś Zrobiłam szkice, muszę je jeszcze dokończyć,
ale z chęcią pokażę Wam jak to wygląda :) Jesteście ciekawi ?
Oby tak.. Wstawię też zdjęcie mojej starej pracy, którą pokazywałam na starym blogu,
lecz ktoś włamał się na moje konta i usunął bloga.
Ale mniejsze z tym. Bardzo lubię robić graffiti, mogę się w pewien sposób odprężyć.
Fajnie wgl. sprawdzać czy jest się w czymś dobrym, jak widać chyba jestem...
Chcę żebyście Wy to ocenili :)

Szkic :)


 A to już starapraca

I stary podpis. 

2 część - Drugą częścią tego posta są słuchawki marki Philips. 
               Czarne, mega fajne, polecam. Dziś je dostałam. mają 3 pary gumeczek (czarnych)
                 w zestawie . Słuchawki dość głośne, ale wygodne. Dla mnie za krótki kabel, ale 
                ujdzie. Tak czy siak, polecam :) 
  • Złote wejście (3.5 mm. 
  • Kabel (1.2 m )
  • Gumki ( L, M i S )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :)