sobota, 4 października 2014

Czym jest dla Was miłość ?

Hejo :) Dwa posty tego samego dnia.. Tego tu jeszcze nie było.
Więc tak, miłość. Dość nie typowy temat, na który jest wiele definicji.
Moja definicja jest taka że
Miłość -to uczucie które czujemy do drugiej osoby, Czujemy ciepło, jesteśmy szczęśliwi,
               że możemy być ze swoją " drugą połówką " . Do takiej osoby mamy zaufanie, jest naszym przyjacielem,
              możemy na nią liczyć, oraz zawsze nam pomoże. Najlepszym przykładem jest miłości
              pomiędzy np: rodzicami. Skoro przyszło ich dziecko na świat, wiadomo że się kochają.
                Dobrym przykładem są też dwoje dorosłych zaręczonych osób, które czekają na datę ze ślubem.
               Składają przysięgę , i są szczęśliwi do końca ich wspólnych dni.
             






Tak mi się zdaje, a jaka jest Wasza definicja miłości. ?
Jeżeli możesz to odpowiedz na to pytanie w komentarzu :)   

             











Papa :*

7 komentarzy:

  1. czym jest miłość? Jeśli jest szczera to może być wszystkim :)
    Obserwuję cię i liczę na rewanż

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3 I ogólnie ładnie zadbany blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    key-tina.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator i komentarz wywoła u mnie uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:10

    Hmm...
    Miłość jest dla mnie niezwykłym uczuciem, którego nie da się opisać,
    Czasami się bardzo kochamy, a czasami się kłócimy,
    Ale ludzie, którzy się kochają są ze sobą na dobre i złe...
    Ruda z klasy XD

    OdpowiedzUsuń
  4. hm najmocniejsze uczucie:)!

    Mam prośbę, Poklikasz w linki w tym poście?
    ♥Mój P.O.S.T - KLIIK ♥
    (wzamian Cie polece)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:00

    Ładny rysunek, bardzo podoba mi się Twoja definicja :)
    Pozdrowienia :) :*
    ~K :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam sie z twoim zdaniem :) dla mnie miłość jest po prostu czymś, bez czego nie da się funkcjonować:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kochanie mrrrr:*:*:* zgadzam się z tobą w 100% :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze :)