czwartek, 16 października 2014

Too much on my mind.

Mam trochę dużo na głowie.. 
Jutro piątek, muszę nauczyć się na poprawę, 
nazbierać masę liści bo czeka mnie praca prze 2 godziny na języku polskim.
Będzie to praca z lektury, "Ania z Zielonego Wzgórza".
Oczywiście na ocenę, i w grupach. Będzie ciekawie. 
W sobotę mam 18-stkę siostry, będę pomagać na sali.
Dużo pracy przede mną. 
Choć mam nadzieję że znajdę czas na posta. 
Martwi mnie że nie ma komentarzy i jest mała liczba wyświetleń, 
a szło tak dobrze, no ale może potem się poprawi. 
Ogółem u mnie wszystko po staremu, szkoła, nauka,
chór i takie tam. Po urodzinach mojej siostry prawdopodobnie będą zndęcia. 
 
 

Pozdrawiam wszystkich i liczę na komentarze,
wspólna obserwacja jest miło widziana ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze :)